reklama

Vitajte a zaradte sa

...Ja neviem, creativita ma opusta kazdym rokom viac a viac...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

No co dodat? Provokacia je svina a kedze v niektorych chvilach nie je daleko od myslienky k realizacii, tak teda pisem. Niekto povedal ze by som mal. Ja neviem, creativita ma opusta kazdym rokom viac a viac.Neviem ci to niekto pozna, ale ja si pamatam presne: ked som mal takych 7 - 8 rokov (vraj presne?) dostal nejake dost drahe LEGO. Ale dalo sa z toho postavit cokolvek. Naozaj cokolvek, nie ako dnes, ked z jednej krabicky za tisicku postavi cokolvek co je Harry Potter vedla domceka... A bol tam aj motorcek a zopar ozubenych koliesok. A tka som postavil vtaka. Teda mechanickeho vtaka. Teda krabicu co mala namiesto zobaka kabinu, vnutri morcek a kyvalo to "kridlami" ako padlami hore-dole. Foter bol z toho uplne paf a zobral to do roboty ukazat. A potom som postavil este nejake veci napr. aj jeep a tak. Vsetko bolo uplne uzasne (vraj). Skok.Mam cca 13 rokov. Lega mam tak 3x viac. Aj TECHNO! (take s ozubenymi kolieskami). Je pekny den na skladanie Lega a aj tak som sa uz dlho nehral. Podme na to spravim nieco total brutalne perfektne. Ako dakedy. Po 2 hodinach trapenia to vzdavam... Pricina: utapam sa v technickych detailoch a konstrukcnej dokonalosti (na to som prisiel az o par rokov neskor). AKtualny pocit: ja to fakt neviem... neskutocne. Skok. Asi tak o rok neskor.Foter niekde vyhrabal fotky toho uzasneho jeepu co som dakedy spravil. Pozriem na ne a postupne pomaly sa mi vkrada do mysle jedna jedina myslienka: ako som toto vobec mohol dokazat? Bolo to dokonale, improvizovane s dostupnymi kockami, ale napriek tomu totalne uhladene, funkcne - proste parada. Druha myslienka: dnes by som to nedokazal. Alebo mozno ano, s tymi fotlkami pred sebou a kopou casu na riesenie techniky. ALe to vtedy nebolo. Result? Osprostievam. Darmo je. Nepamatam si v zivote este silnejsi pocit pochopenia toho co sa vlastne stalo o sebe samom, o svojom vnutre. Bolo to ako rana do hlavy s velmi smutnym efektom - teda jedine s vynimkou, ze by niekomu bol ubytok kreativity a vynaliezavosti smiesny. Zivot to potvrdzuje skoro za kazdym krokom aj ked su urcite vynimky. A tykaz sa to cohokolvek: vymysliet tebulku v exceli, rozmiestnit nabytok, navarit veceru, obliect decka (to je totalne katastrofa), napisat dobry a fungujuci select... Uz som to raz dade spominal, ze The Wall je realna. Mozno ta stena nema formu vysokeho muru, ale mentalnu blokadu mi nikto nevyvrati. A privedene do extremu - niektore teorie tvrdia, ze paranormalne schopnosti cloveka ako telepatia (clovek - clovek alebo clovek - zviera, telekineza, oslobodenie duse od tela a ine, boli standardnou sucastou vybavy cloveka. Dakedy. A ze biologicke predpoklady (nastroje) ma kazdy z nas, len... sme zabudli ako na to.Nie je to prijemne o tom premyslat a mam strach z konencych efektov. I ked mozno to dopadne celkom dobre: ked bude stary, budem senilny a skleroticky a tak moj svet bude sice uzky ako dierka na opasku, ale bude mi plne vyhovovat. 

Juraj Bachratý

Juraj Bachratý

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bežný človek s chuťou niečo napísať Zoznam autorových rubrík:  Fšetko

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu